dim_logo Dimension Könyvelő programcsomagok

Dimension Könyvelés Start+

10 cég kezelése. Benne: főkönyv, számla modulok.

Könyvelés Start+ Doboz

Szoftver bérlés, jogszabálykövetéssel: 14,900 Ft/hó

Részletek

Dimension Könyvelés Optimum

10 cég kezelése. Benne: főkönyv, bér, számla modulok.

Könyvelés Optimum Doboz

Szoftver bérlés, jogszabálykövetéssel: 39,900 Ft/hó

Részletek

Dimension Könyvelés Prémium

Korlátlan számú cég kezelése. Benne: főkönyv, bér, eszköz, számla, szerződés, crm.

Könyvelés Prémium Doboz

Szoftver bérlés, jogszabálykövetéssel: 69,900 Ft/hó

Részletek




Pénzügy és Számvitel Modul Start+ Optimum Prémium
Vevő, szállító, bank, pénztár, vegyes bizonylatok
Devizaárfolyamok kezelése és  beolvasása Internetről
Utólagos javítási lehetőség
Árfolyam különbözetek  könyvelése
Eltérő áfa árfolyam kezelése
Vevő-szállító összevezetés
Számlák kiegyenlítése bankban, pénztárban, egyszerű kiválasztással (kipontozás)
Utólagos kipontozás kezelése
Kialakítható számlatükör
Áfa törzs és speciális áfák kezelése
Automatikus kontírozás, előre kialakítható jogcím törzs alapján
Mérleg/eredmény kimutatások tetszőleges paraméterezése több  nyelven is
Költséghely, projekt kód, egyéb gyűjtőkód szerinti megbontási lehetőség, minden forgalmi adatra
Változó késedelmi kamatok
Pénztárak kezelése
Pénztár átlag ellenőrzés
Pénztár bizonylatok, nyugta  nyomtatás
Időszaki pénztárjelentés
Folyószámla egyenlegközlő levelek
Kamatterhelő levelek, időszaki  kamatterhelés
Utalások indítása, kapcsolat banki rendszerekkel
Időszaki zárások (nem kötelező)
Könyvelési listák lekérése

Számla Modul Start+ Optimum Prémium
Több modern számla design
Számlák, kimutatások küldése e-mailben
Vevő (kimenő) számlák készítése,
Szállítói (bejövő) számlák
Sztornó/Okirat kezelése
Előleg, végszámla kezelés
Proforma számlák
Előlegbekérő levelek készítése
Számlázás devizában és forintban
Vevő számlák automatikus feladása a könyvelési modulnak

Bérszámfejtés Modul Start+ Optimum Prémium
Korlátlan számú dolgozó kezelése
Munkatársak személyi adatai
Munkaügyi és számfejtési adatok
Adatváltozások naplózása
Havi, heti, napi munkaidő, egyműszakos, többműszakos és folyamatos munkaidő beosztás
Munkaviszony és egyéb jogviszonyok (megbízás, választott tisztségviselő, bérbeadás)
Párhuzamos jogviszonyok kezelése
Kedvezményes foglalkoztatási formák (pl.: SZOCHO kedvezmények)
Havidíjas, órabéres, teljesítménybéres, jutalékos elszámolási módok
Jelenlét és idő alapú fizetési  jogcímek
Juttatások, több mint 100 beépített jogcím
Rendszeres és nem rendszeres juttatások, osztalék, külföldi kiküldetés kezelése
Fix összegű és százalékban megadható levonások, letiltások
Telephelyek, költséghelyek, projektek, számfejtési csoportok alkalmazása
Dolgozónkénti és csoportos számfejtés
Havi és hónapon belüli többszöri számfejtési lehetőség
Számfejtési adatok manuális kiegészítési lehetősége
Egyéni és társas vállalkozók kezelése
Egyszerűsített foglalkoztatás és EKHO
Pótlékok, műszakpótlékok, túlmunka, készenlét, ügyelet kezelése
Bérek utalással - kapcsolat elektronikus banki rendszerrel
Szabadság nyilvántartás
Adóhatóság felé történő elektronikus bevallások
Bérlisták lekérdezése


Szerződés Modul Start+ Optimum Prémium
Gyors és kényelmes szerződéskötés az ügyfelekkel, Wordben elkészített sablonok alapján
Tömeges automatizált számlázás a szerződés állomány alapján
Szerződésmódosítások követése
Teljesítési és fizetési ütemezések
Alvállalkozói és egyéb szállítói szerződések kezelése
Számlakészítés a szerződések teljesített ütemei alapján
Szerződés állománnyal kapcsolatos nyilvántartások és kimutatások

CRM Modul Start+ Optimum Prémium
Minden ügyféladat egy helyen
Ügyfelekhez kapcsolódó számlák, bizonylatok, pénzügyi adatok, teendők
Teendők és értékesítési események
Ügyfelekkel kapcsolatos feladatok kiosztása munkatársaknak
Marketing címlista építés
Ügyfélcsoportok, célcsoportok
Értékesítői sikeresség mérés
Azonnali kapcsolatfelvétel, e-mail, levél küldés

Vezetői információk Start+ Optimum Prémium
Vezetői információk azonnal
Értékesítési, pénzügyi kimutatások
Forgalmi kimutatások napi, heti, havi bontásban
Forgalmi kimutatások
Tartozások és követelések, lejárt fizetési határidejű számlák
Tetszőleges lekérdezések minden adatra
Lekérdezések, szűkítések mentése, megjelenítése füleken

Gyorsító lehetőségek Start+ Optimum Prémium
Hiper ergonomikus, egyszerű és áttekinthető kezelőfelület
Könyvelési tételek felvitele a táblázatkezelők egyszerűségével, ablakok és kattintgatás nélkül
Automatikus kontírozás, jogcím törzs alapján
Nem használt mezők kikapcsolása
Devizaárfolyamok betöltése Internetről
Adatrögzítés egér nélkül
Évszámok automatikus kitöltése
Előre beállított főkönyvi számok és áfa kulcsok
Teljes jogszabálytudás és automatikus frissítések
Csoportos bérszámfejtés
Bérlisták csoportos nyomtatása
Saját rendszeres számlák tömeges elkészítése egy gombnyomásra

Rendszer tulajdonságok Start+ Optimum Prémium
Hálózati felhasználás lehetősége több munkaállomáson
Teljes modul integritás
Adat és kimutatás exportálás (pdf, xls, doc, jpg,...)
Komplex jóváhagyási és jogosultsági rendszer


Nem kell többet faxolnia, listáit elküldheti e-mailben is!


A kivonatokat, listákat, bérlapokat és minden más bizonylatot, kimutatást mostantól e-mailben is elküldhet. Nem kell többet faxolnia, postáznia, az elkészített listákat egy gombnyomással már el is küldte. Gondoljon bele, milyen villámgyors és kényelmes így dolgozni.



Nem fog többet a fax előtt ácsorogni és postaköltsége is garantáltan csökkenni fog.



Ugyanazt a munkát egyszerűbben és gyorsabban? Igen, Hiper ergonomikus kezelőfelülettel.


Eszköztár

A leggyakrabban használt funkcióikat az eszköztárból egy kattintással elérheti.



Adatok bevitele a táblázatkezelők egyszerűségével

A tételek sorai és oszlopai között olyan egyszerűen mozoghat, mint egy táblázatkezelő rendszerben. Ha új sort, számla tételt szeretne, csak a (le) kurzormozgató nyilat kell használnia, mintha egy új sorra lépne.


Nincs szükség másik ablakra, felesleges kattintásokra, csak rááll a mezőre és már töltheti is ki az adatokat. Felgyorsítja, könnyűvé teszi a munkáját, több szabadideje lesz és többet tud majd pihenni is.

Linktár

A linkek segítenek, hogy a bizonylatok rögzítése közben egy kattintással elérhesse a szükséges kapcsolódó információkat. Nem kell keresgélnie és újrakezdenie a bizonylatot, minden adathoz hozzáférhet számlázás közben is.




Egyedülálló újdonság! Saját adatfüleket hozhat létre. Áttekinthetővé és kényelmessé teszi a rendszerét.


Mostantól szabadon beállíthatja, hogy milyen adatokat szeretne látni.

Mondjuk, gyakran szüksége van arra, hogy az ügyfelek áttekintésekor - ahol eddig az összes ügyfél megjelent - külön megnézhesse a kiemelt ügyfelek listáját. Az ügyfelek adatait bármilyen tulajdonságuk alapján szűkítheti és ezzel a beállítással egy külön fület hozhat létre. Ettől kezdve, ezen a saját fülön csak a szűrésnek megfelelő adatokat fogja látni.


A fülek nevét szabadon megadhatja, és annyi fület készít, amennyit csak akar. Ezeket tárolja a rendszer és kilépés után is megmaradnak mindaddig, amíg ki nem törli őket. Bárhol használhatja: ügyfeleknél, termékeknél, számláknál, szerződéseknél és minden más bizonylatnál is. Például a számláknál létrehozhat egy olyan fület, ahol csak azok a számlák jelennek meg, melyeket a vevők még nem fizettek ki és a fizetési határidejük 10 napja lejárt. Kimeríthetetlenek a lehetőségek. Rendszere olyan lesz, amilyet szeretne.

És ez még nem minden!

Ha a szoftvert többen használják, minden felhasználó külön-külön hozza létre a saját füleit. Azonban az is lehetséges, hogy a megfelelő jogosultsággal rendelkező felhasználó olyan füleket hozzon létre, ami minden munkatársnál meg fog jelenni. Ez fantasztikus lehetőség arra, hogy úgy állítsa, paraméterezze be a rendszerét, ahogy az a cégének a leginformatívabb és a legkényelmesebb.



Minden teendőre emlékezni fog!


A CRM modulban előre beállíthatja az ügyfelekhez kapcsolódó feladatokat, bevallási határidőket, hogy ne felejtsen el semmilyen fontos időpontot. Megnézheti az aktuális tennivalóit, láthatja, mi az ami elkészült, és mi az, amivel még foglalkoznia kell. Sőt, még a munkatársaknak is adhat ki feladatokat.



Automatikus deviza árfolyamfrissítés az Internetről? Kényelmesen elkészítheti devizás számláit.


Ha euróban, dollárban, lejben vagy más devizában számláz, nem kell többet az árfolyamokkal foglalkoznia, mert a rendszer automatikusan megteszi Ön helyett.


A szoftver lekérdezi az MNB közép árfolyamokat és egy gombnyomásra frissíti az adatokat. Ha más bank árfolyamaival dolgozik, az sem okoz gondot, hiszen a rendszer több bank elektronikus rendszerével képes kapcsolódni.



Banki utalások indítása kényelmesen, adatrögzítés nélkül?


Nem kell újra bevinnie az adatokat a banki rendszerébe, ha átutalást szeretne indítani. Mivel a szállítói számlák adatai már rendelkezésre állnak, csak választania kell. Válassza ki az utalandó számlákat, és a rendszer az elektronikus banki szoftverekkel kapcsolódva elkészíti az átutalási megbízásokat. Ezután már csak alá kell írnia, és mehet is a beküldés. Rengeteg időt megtakaríthat.




Csoportos számfejtés, több lista egy menetben


A csoportos számfejtéssel a jogviszonyok listából kijelölheti a kívánt dolgozókat, és a rendszer automatikusan elvégzi a számfejtést. Egyszerre több listát is elkészíthet! Kiválasztja, hogy melyik listákat szeretné, és ezután már beavatkozás nélkül egymás után elkészíti ezeket. Fantasztikusan felgyorsítja a számfejtést.




Fontos, hogy milyen a számla megjelenése? Megnő az elismertsége ügyfelei szemében!


Nem mindegy, hogy mit ad az ügyfelek kezébe? Válasszon a profi dizájnerek által készített számlaformák közül és partnerei szemében tovább nő cége pozitív megítélése. Több design közül választhat, melyeken elhelyezheti saját logóját is.


A magyar, angol és német nyelvű számlaképek is benne vannak. Kattintson a képre és nézze meg.



A vezetői műszerfallal, útközben és az irodában is minden fontos információt azonnal megkap.


A vezetői műszerfal folyamatosan frissülve, percre készen mutatja a legfontosabb vezetői információkat. A műszereket kint tarthatja az asztalon és közben zavartalanul dolgozhat. Ha nincs az irodában, mobil eszközéről is bármikor bejelentkezhet és elérheti (iPad, iPhone, Android).


Milyen műszerek állnak a rendelkezésére?


  • Mai forgalom
  • Utolsó 14 nap forgalma
  • 12 hónap forgalma
  • Előző év havi forgalma
  • Évek összehasonlítása
  • Éves összesítés
  • Értékesített termékek ma
  • Vevők tartozásai
  • Cég tartozásai
  • Cég pénzügyi mérlege

Képzelje el, hogy ezek a műszerek mostantól friss adatokkal, azonnal a rendelkezésére állnak.



Integrált Google térkép és útvonaltervezés. Nem kell keresgélnie, csak egy kattintás az egész!


Mielőtt elindulna, kattintson az ügyfél címe mellett található kis ikonra és az integrált Google térkép, útvonaltervező máris megmutatja a legideálisabb útvonaltervet. Nem kell begépelnie a címet sem, a Google térképen azonnal látni fogja az útvonalat, amit egyszerűen ki is nyomtathat.




Kapcsolatfelvétel, email egy gombnyomásra.


A megjelenő ügyfél adatokban minden e-mail cím linkként viselkedik. Csak rá kell kattintania és máris írhatja a levelet. Nem kell többet email címeket másolgatnia, egyszerűen rákattint, és a címet automatikusan kitölti. A szoftver integráltan kapcsolódik az Outlook levelező rendszerhez, vagy ha azzal nem rendelkezik, akkor a Dimension saját email küldő ablakát használhatja.


Az ügyfelek weboldalait is közvetlenül elérheti. A linkre kattintva kényelmesen megnyithatja és megtekintheti.



Tömeges számlakészítés szerződések alapján. Egy gombnyomásra akár 1.000 számlát is elkészíthet?


Rendszeres vagy folyamatos szolgáltatást nyújt az ügyfelei számára? Minden hónapban közel ugyanazokat a számlákat kell elkészítenie? A tömeges, rendszeres számlakészítést nem kell többet egyenként, kézzel elvégeznie. A szoftver, a szerződésnél beállított paraméterek alapján automatikusan, egy gombnyomásra elkészíti a szükséges számlákat függetlenül attól, hogy 10 db-ról, 100 vagy 10.000 db számláról van szó.


A professzionális tömeges számlázással csökken a tévedések lehetősége és rengeteg időt takarít meg!





Ha egy ilyen integrált rendszer dolgozik a keze alatt, a céges folyamatok teljesen átláthatóvá válnak és minden vezetői információhoz azonnal hozzájut.



Határozottan átláthatóbb, gyorsabb és egyszerűbb lesz a munkája! Nézze meg, hogy melyik modulokra lenne szüksége!



A CRM modul,

az ügyfélközpontú cégvezetés alapeszköze.



Ügyfélszolgálat, értékesítés, pénzügy, marketing

A CRM-et használja az ügyfélszolgálat, az értékesítés, a pénzügy, a marketing és mindenki, aki ügyfelekkel van kapcsolatban. Az egyik legfontosabb előnye, hogy minden modullal kapcsolódik és az összes ügyféladat, az ügyfelek teljes története egy helyen elérhető.


Ha kiválaszt egy ügyfelet, láthatja az ígéreteket, feladatokat, határidőket, az ügyfél pénzügyi adatait, tartozásokat, követeléseket, mit és mennyit vásárolt, mikor és milyen értékben. Láthatja az ügyfélhez tartozó összes dokumentumot: ajánlatokat, megrendeléseket, szerződéseket, szállítási bizonylatokat, számlákat.


Csak ránéz, és azonnal mindent tud az ügyfélről!


A CRM a marketingesek és az értékesítők számára is nélkülözhetetlen. Segít a célcsoportok kiválasztásában, a meglévő és az új potenciális vevőknek történő értékesítésben. Ha több bevételt szeretne, építsen értékes ügyféllistákat és csináljon profi marketinget a megfelelő célcsoportok kiválasztásával.



A Számla modullal professzionális megjelenésű

számlákat készíthet, melyeket elküldhet e-mailbe is.



Számlakészítés és értékesítés

Csak válassza ki az ügyfelet és a számla tételeket - cikkeket, szolgáltatásokat - és máris kész a számla. Ha vonalkód olvasót használ, akkor a termékeket, sőt még az ügyfeleket (ügyfélkártyával) is azonosíthatja vonalkód alapján. Egy pittyentés és az adatok már rajta is vannak a számlán.


Ha rendelkezik készletgazdálkodási modullal, akkor az is beállítható, hogy a készleteket automatikusan csökkentse a számlázás alapján. Ilyenkor a rendszer automatikusan készletmozgási bizonylatokat készít a számlához.

Pénzügyi kapcsolat

Az elkészített számlákat a rendszerben automatikusan feladja a pénzügyi modulnak, és ha a főkönyvi számlaösszefüggéseket is beállítja, akkor a könyvelésnek is.

Ha akarja, a készpénzes számlákhoz automatikusan elkészíti a bevételi pénztárbizonylatokat és nyugtákat, amiket szintén felad a pénzügyi modulnak és a könyvelésnek.



Soha nem volt még ilyen egyszerű és kényelmes

a szerződéskötés egy új ügyféllel.



Értékesítés és szerződéskészítés

A Wordben előre elkészített szerződés sablonok alapján, a rendszer automatikusan megcsinálja az új szerződéseket úgy, hogy a szükséges adatokat automatikusan behelyettesíti a szövegbe. A szerződéseket, szerződéstervezeteket pedig e-mailben is elküldheti.


A teljesített szerződés ütemek alapján egy kattintással elkészítheti a számlákat is.


Ha rendszeres vagy folyamatos szolgáltatást nyújt az ügyfelei számára, akkor a tömeges, rendszeres számlakészítést nem kell többet egyenként, kézzel elvégeznie. A szoftver a szerződések alapján egy gombnyomásra elkészíti a szükséges és időben is aktuális számlákat, és feladja azokat a pénzügyi és könyvelési moduloknak.

Cégvezetés

Mivel a szerződéskötés előre elkészített sablonok alapján történik, így biztosított, hogy a cég általános szerződési feltételei minden ügyletnél megfelelően lesznek kezelve. A szerződések és szerződésmódosítások bármikor könnyen visszakereshetők, és monitorozható, hogy milyen teljesítési és fizetési ütemek, határidők, mikor válnak esedékessé.


A Pénzügyi és számviteli modul egy komplett

könyvelési és pénzügyi rendszer, ami mindent tartalmaz, amire szüksége lehet. Nem kell drága kiegészítőket, mérleg/eredmény kimutatást és egyebeket vásárolnia, mert minden benne van.


Automatizálás, kevesebb adatrögzítés

A vevő számlák automatikusan kontírozva érkeznek a számla modulból az előre beállított számlaösszefüggéseknek megfelelően. A készpénzes számlákhoz tartozó pénztárbizonylatok is készen a rendelkezésére állnak, ezeket sem kell külön felvinnie.


A többi bizonylat rögzítéséhez, hiper ergonomikus kezelőfelület áll rendelkezésére, ahol olyan egyszerűen viheti fel a tételeket, mintha egy táblázatkezelő rendszerben dolgozna.


A naplók, kivonatok és kartonok azonnal a rendelkezésére álnak, mert a bizonylatok felvitelét követően, ezeket automatikusan elkészíti a rendszer. Ha módosítja az adatokat, azok egyből átvezetésre kerülnek és megjelennek a listákban.

A többi modul főkönyvi feladásait a vegyes bizonylatoknál tekintheti meg.

Képben lesz a pénzügyekben!

Azonnal lekérhetők a tartozások, követelések, elkészíthetők a folyószámla egyenlegközlő vagy kamatterhelő levelek. A vevői és szállítói összevezetés is csak néhány kattintás, és a szállítói számlák utalása az elektronikus banki rendszerrel kapcsolódva, szintén nagyon egyszerű.

Néhány lista:

  • Vevő/szállító analitikák, folyószámla,
  • Kiegyenlítetlen számlák,
  • Vevő, szállító, bank, pénztár, vegyes áfa analitikák,
  • Napló listák,
  • Pontozatlan tételek listája,
  • Összesített áfa analitika,
  • Áfa bevallás,
  • Főkönyvi karton,
  • Főkönyvi kivonat,
  • Számlaosztály összesítő,
  • Mérleg/eredmény kimutatások,
  • Költséghely eredmény lista,
  • Projekt eredmény lista
  • A listák és kimutatások exportálhatók (pdf, xls, doc, jpg,...) és e-mailben is elküldhetők.

A Dimension bérszámfejtési és munkaügyi modul,

egy nagyteljesítményű, megbízható bérügyviteli rendszer, ami megfelel az aktuális jogszabályoknak. Teljes jogszabálytudással rendelkezik, ezért nem kell külön paramétereznie és kapcsolódik a pénzügyi és számviteli modulhoz is.


A rendszer, alkalmas egy cég teljes bérszámfejtési feladatainak ellátására, a dolgozók alapadatainak nyilván tartásától, az adók, járulékok és egyéb közterhek kiszámításán át, a szükséges bevallások elkészítéséig.


Lehetővé teszi havidíjas, órabéres, valamint teljesítménybéres és jutalékos elszámolású dolgozók bérszámfejtését, a pótlékok, járulékos elemek és a levonások figyelembevételével.

Egyszerű számfejtés

  • Amennyiben a dolgozók egy meghatározott csoportjával szeretne műveleteket végezni (pl. jutalmazási lista), akkor csak ki kell jelölnie a megfelelő munkatársakat és létrehoznia a munkacsoportot. Ettől kezdve dolgozhat az így létrehozott csoportokkal is.
  • A jelenléti adatok kitöltésekor, a „normál” gomb hatására a program egész hónapra automatikusan kitölti az időadatokat. A kitöltéskor a tárgyhóra eső be- és/vagy kilépés időpontját, a fizetett ünnepet, a törzsadat szerinti napi munkaidőt, a műszakpótlékokat figyelembe veszi a rendszer.
  • Csoportos számfejtés: a jogviszonyok listájából ki lehet jelölni a számfejteni kívánt dolgozókat, majd egy gombnyomásra a program az összes kijelöltre egymás után elvégzi a számfejtést.
  • Egyszerre több listát is elkészíthet. Csak kiválasztja, melyik listákat szeretné és mely dolgozókra vonatkozóan, és a rendszer már beavatkozás nélkül egymás után nyomtatja is.

Bevallás, ANYK kapcsolat

A rendszer az adóhatóság számára három lépésben elkészíti a 08-as elektronikus bevallást. Kívánságra az XML állományt feltölti az ANYK programba (1./ adatellenőrzésre, 2./szerkesztésre, 3./feladja adatszolgáltatásra).

Főkönyvi kapcsolat

Kapcsolat a számviteli és pénzügyi modullal. Bérszámfejtési adatok feladása a könyvelésnek, kifizetési, levonási, átutalási adatok átadása a pénzügyi modulnak, bérek utalása.

Listák, nyomtatványok

  • Bérlap, bérlista,
  • Címletjegyzék,
  • Aláírási jegyzék,
  • Juttatások, levonások,
  • Kereseti kimutatás,
  • Szabadság nyilvántartás,
  • Kilépő dolgozó nyomtatványai,
  • Vállalati összesítők telephelyenként és az egész vállalatra vonatkozóan,
  • Pénzügyi feladás,
  • Főkönyvi feladás,
  • Nyilatkozatok,
  • Éves adóbevalláshoz szükséges nyomtatványok,
  • Listák, nyomtatványok exportálása (pdf, xls, doc, jpg,...),
  • Bérlapok, utalási jegyzékek, listák küldése e-mailben.

Vezetői műszerfal és teljes vezetői információs

rendszer áll a rendelkezésére. Ahogyan a repülőgép biztonságos vezetéséhez pontos és azonnali információkra van szüksége a pilótáknak, úgy a cégvezető számára is nélkülözhetetlenek a megfelelő műszerek.



A vezetői műszerfal folyamatosan frissülve, percre készen mutatja a legfontosabb vezetői információkat. A műszereket kint tarthatja az asztalon és közben zavartalanul dolgozhat. Ha nincs az irodában, mobil eszközéről is bármikor bejelentkezhet és elérheti (iPad, iPhone, Android).

Műszerek

  • Mai, pillanatnyi forgalom összege,
  • Utolsó 14 nap vevőforgalmi adatai, összegek és diagram,
  • Forgalmi összegek külön az éles számlákra, és külön az előszámlákra (proformákra) vonatkozóan,
  • Vevőforgalom havi bontásban (12 hónap), - összegek és diagram,
  • Előző év forgalmai adatai havi bontásban, - összegek és diagram,
  • A jelenlegi és az előző év havi összehasonlítása, százalékos eltérések és diagram,
  • Éves eddigi árbevétel összesen (összevetés az előző évi teljesítménnyel),
  • A mai napon értékesített termékek és szolgáltatások (termékek, értékesített mennyiségek, összegek),
  • Követelések - számlánként és összesen (vevők tartozásai)
  • Tartozások - számlánként és összesen (cég tartozásai a szállítóknak)
  • Követelések és tartozások egyenlege - megmutatja, hogy milyen a cég pénzügyi mérlege.

Képzelje el, hogy ezek a műszerek mostantól azonnal a rendelkezésére állnak.

A vezetők munkáját, a modulok szintjén, rengeteg azonnal elérhető és friss kimutatás támogatja. Garantáltan nem lesz információ hiánya! A kimutatások Excelbe is exportálhatók, így a további feladatok, tervezési munkák is könnyen elvégezhetők.


A rendszer modul az adatbázisok, jogosultsági

rendszer és a modulok beállításait tartalmazza. Ezt a modult nem kell külön megvásárolnia, mivel minden programcsomag tartalmazza.




dim_logoRegisztráljon és megbeszéljük a további részleteket!

Töltse ki az alábbi űrlapot és kollegánk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.


Programbemutató

Top