Pénzügy és Számvitel Modul | Start+ | Optimum | Prémium |
Vevő, szállító, bank, pénztár, vegyes bizonylatok | |||
Devizaárfolyamok kezelése és beolvasása Internetről | |||
Utólagos javítási lehetőség | |||
Árfolyam különbözetek könyvelése | |||
Eltérő áfa árfolyam kezelése | |||
Vevő-szállító összevezetés | |||
Számlák kiegyenlítése bankban, pénztárban, egyszerű kiválasztással (kipontozás) | |||
Utólagos kipontozás kezelése | |||
Kialakítható számlatükör | |||
Áfa törzs és speciális áfák kezelése | |||
Automatikus kontírozás, előre kialakítható jogcím törzs alapján | |||
Mérleg/eredmény kimutatások tetszőleges paraméterezése több nyelven is | |||
Költséghely, projekt kód, egyéb gyűjtőkód szerinti megbontási lehetőség, minden forgalmi adatra | |||
Változó késedelmi kamatok | |||
Pénztárak kezelése | |||
Pénztár átlag ellenőrzés | |||
Pénztár bizonylatok, nyugta nyomtatás | |||
Időszaki pénztárjelentés | |||
Folyószámla egyenlegközlő levelek | |||
Kamatterhelő levelek, időszaki kamatterhelés | |||
Utalások indítása, kapcsolat banki rendszerekkel | |||
Időszaki zárások (nem kötelező) | |||
Könyvelési listák lekérése |
Számla Modul | Start+ | Optimum | Prémium |
Több modern számla design | |||
Számlák, kimutatások küldése e-mailben | |||
Vevő (kimenő) számlák készítése, | |||
Szállítói (bejövő) számlák | |||
Sztornó/Okirat kezelése | |||
Előleg, végszámla kezelés | |||
Proforma számlák | |||
Előlegbekérő levelek készítése | |||
Számlázás devizában és forintban | |||
Vevő számlák automatikus feladása a könyvelési modulnak |
Bérszámfejtés Modul | Start+ | Optimum | Prémium |
Korlátlan számú dolgozó kezelése | |||
Munkatársak személyi adatai | |||
Munkaügyi és számfejtési adatok | |||
Adatváltozások naplózása | |||
Havi, heti, napi munkaidő, egyműszakos, többműszakos és folyamatos munkaidő beosztás | |||
Munkaviszony és egyéb jogviszonyok (megbízás, választott tisztségviselő, bérbeadás) | |||
Párhuzamos jogviszonyok kezelése | |||
Kedvezményes foglalkoztatási formák (pl.: SZOCHO kedvezmények) | |||
Havidíjas, órabéres, teljesítménybéres, jutalékos elszámolási módok | |||
Jelenlét és idő alapú fizetési jogcímek | |||
Juttatások, több mint 100 beépített jogcím | |||
Rendszeres és nem rendszeres juttatások, osztalék, külföldi kiküldetés kezelése | |||
Fix összegű és százalékban megadható levonások, letiltások | |||
Telephelyek, költséghelyek, projektek, számfejtési csoportok alkalmazása | |||
Dolgozónkénti és csoportos számfejtés | |||
Havi és hónapon belüli többszöri számfejtési lehetőség | |||
Számfejtési adatok manuális kiegészítési lehetősége | |||
Egyéni és társas vállalkozók kezelése | |||
Egyszerűsített foglalkoztatás és EKHO | |||
Pótlékok, műszakpótlékok, túlmunka, készenlét, ügyelet kezelése | |||
Bérek utalással - kapcsolat elektronikus banki rendszerrel | |||
Szabadság nyilvántartás | |||
Adóhatóság felé történő elektronikus bevallások | |||
Bérlisták lekérdezése |
Szerződés Modul | Start+ | Optimum | Prémium |
Gyors és kényelmes szerződéskötés az ügyfelekkel, Wordben elkészített sablonok alapján | |||
Tömeges automatizált számlázás a szerződés állomány alapján | |||
Szerződésmódosítások követése | |||
Teljesítési és fizetési ütemezések | |||
Alvállalkozói és egyéb szállítói szerződések kezelése | |||
Számlakészítés a szerződések teljesített ütemei alapján | |||
Szerződés állománnyal kapcsolatos nyilvántartások és kimutatások |
CRM Modul | Start+ | Optimum | Prémium |
Minden ügyféladat egy helyen | |||
Ügyfelekhez kapcsolódó számlák, bizonylatok, pénzügyi adatok, teendők | |||
Teendők és értékesítési események | |||
Ügyfelekkel kapcsolatos feladatok kiosztása munkatársaknak | |||
Marketing címlista építés | |||
Ügyfélcsoportok, célcsoportok | |||
Értékesítői sikeresség mérés | |||
Azonnali kapcsolatfelvétel, e-mail, levél küldés |
Vezetői információk | Start+ | Optimum | Prémium |
Vezetői információk azonnal | |||
Értékesítési, pénzügyi kimutatások | |||
Forgalmi kimutatások napi, heti, havi bontásban | |||
Forgalmi kimutatások | |||
Tartozások és követelések, lejárt fizetési határidejű számlák | |||
Tetszőleges lekérdezések minden adatra | |||
Lekérdezések, szűkítések mentése, megjelenítése füleken |
Gyorsító lehetőségek | Start+ | Optimum | Prémium |
Hiper ergonomikus, egyszerű és áttekinthető kezelőfelület | |||
Könyvelési tételek felvitele a táblázatkezelők egyszerűségével, ablakok és kattintgatás nélkül | |||
Automatikus kontírozás, jogcím törzs alapján | |||
Nem használt mezők kikapcsolása | |||
Devizaárfolyamok betöltése Internetről | |||
Adatrögzítés egér nélkül | |||
Évszámok automatikus kitöltése | |||
Előre beállított főkönyvi számok és áfa kulcsok | |||
Teljes jogszabálytudás és automatikus frissítések | |||
Csoportos bérszámfejtés | |||
Bérlisták csoportos nyomtatása | |||
Saját rendszeres számlák tömeges elkészítése egy gombnyomásra |
Rendszer tulajdonságok | Start+ | Optimum | Prémium |
Hálózati felhasználás lehetősége több munkaállomáson | |||
Teljes modul integritás | |||
Adat és kimutatás exportálás (pdf, xls, doc, jpg,...) | |||
Komplex jóváhagyási és jogosultsági rendszer |
A kivonatokat, listákat, bérlapokat és minden más bizonylatot, kimutatást mostantól e-mailben is elküldhet. Nem kell többet faxolnia, postáznia, az elkészített listákat egy gombnyomással már el is küldte. Gondoljon bele, milyen villámgyors és kényelmes így dolgozni.
Nem fog többet a fax előtt ácsorogni és postaköltsége is garantáltan csökkenni fog.
Eszköztár
A leggyakrabban használt funkcióikat az eszköztárból egy kattintással elérheti.
Adatok bevitele a táblázatkezelők egyszerűségével
A tételek sorai és oszlopai között olyan egyszerűen mozoghat, mint egy táblázatkezelő rendszerben. Ha új sort, számla tételt szeretne, csak a (le) kurzormozgató nyilat kell használnia, mintha egy új sorra lépne.
Nincs szükség másik ablakra, felesleges kattintásokra, csak rááll a mezőre és már töltheti is ki az adatokat. Felgyorsítja, könnyűvé teszi a munkáját, több szabadideje lesz és többet tud majd pihenni is.
Linktár
A linkek segítenek, hogy a bizonylatok rögzítése közben egy kattintással elérhesse a szükséges kapcsolódó információkat. Nem kell keresgélnie és újrakezdenie a bizonylatot, minden adathoz hozzáférhet számlázás közben is.
Mostantól szabadon beállíthatja, hogy milyen adatokat szeretne látni.
Mondjuk, gyakran szüksége van arra, hogy az ügyfelek áttekintésekor - ahol eddig az összes ügyfél megjelent - külön megnézhesse a kiemelt ügyfelek listáját. Az ügyfelek adatait bármilyen tulajdonságuk alapján szűkítheti és ezzel a beállítással egy külön fület hozhat létre. Ettől kezdve, ezen a saját fülön csak a szűrésnek megfelelő adatokat fogja látni.
A fülek nevét szabadon megadhatja, és annyi fület készít, amennyit csak akar. Ezeket tárolja a rendszer és kilépés után is megmaradnak mindaddig, amíg ki nem törli őket. Bárhol használhatja: ügyfeleknél, termékeknél, számláknál, szerződéseknél és minden más bizonylatnál is. Például a számláknál létrehozhat egy olyan fület, ahol csak azok a számlák jelennek meg, melyeket a vevők még nem fizettek ki és a fizetési határidejük 10 napja lejárt. Kimeríthetetlenek a lehetőségek. Rendszere olyan lesz, amilyet szeretne.
És ez még nem minden!
Ha a szoftvert többen használják, minden felhasználó külön-külön hozza létre a saját füleit. Azonban az is lehetséges, hogy a megfelelő jogosultsággal rendelkező felhasználó olyan füleket hozzon létre, ami minden munkatársnál meg fog jelenni. Ez fantasztikus lehetőség arra, hogy úgy állítsa, paraméterezze be a rendszerét, ahogy az a cégének a leginformatívabb és a legkényelmesebb.
A CRM modulban előre beállíthatja az ügyfelekhez kapcsolódó feladatokat, bevallási határidőket, hogy ne felejtsen el semmilyen fontos időpontot. Megnézheti az aktuális tennivalóit, láthatja, mi az ami elkészült, és mi az, amivel még foglalkoznia kell. Sőt, még a munkatársaknak is adhat ki feladatokat.
Ha euróban, dollárban, lejben vagy más devizában számláz, nem kell többet az árfolyamokkal foglalkoznia, mert a rendszer automatikusan megteszi Ön helyett.
A szoftver lekérdezi az MNB közép árfolyamokat és egy gombnyomásra frissíti az adatokat. Ha más bank árfolyamaival dolgozik, az sem okoz gondot, hiszen a rendszer több bank elektronikus rendszerével képes kapcsolódni.
Nem kell újra bevinnie az adatokat a banki rendszerébe, ha átutalást szeretne indítani. Mivel a szállítói számlák adatai már rendelkezésre állnak, csak választania kell. Válassza ki az utalandó számlákat, és a rendszer az elektronikus banki szoftverekkel kapcsolódva elkészíti az átutalási megbízásokat. Ezután már csak alá kell írnia, és mehet is a beküldés. Rengeteg időt megtakaríthat.
A csoportos számfejtéssel a jogviszonyok listából kijelölheti a kívánt dolgozókat, és a rendszer automatikusan elvégzi a számfejtést. Egyszerre több listát is elkészíthet! Kiválasztja, hogy melyik listákat szeretné, és ezután már beavatkozás nélkül egymás után elkészíti ezeket. Fantasztikusan felgyorsítja a számfejtést.
Nem mindegy, hogy mit ad az ügyfelek kezébe? Válasszon a profi dizájnerek által készített számlaformák közül és partnerei szemében tovább nő cége pozitív megítélése. Több design közül választhat, melyeken elhelyezheti saját logóját is.
A magyar, angol és német nyelvű számlaképek is benne vannak. Kattintson a képre és nézze meg.
A vezetői műszerfal folyamatosan frissülve, percre készen mutatja a legfontosabb vezetői információkat. A műszereket kint tarthatja az asztalon és közben zavartalanul dolgozhat. Ha nincs az irodában, mobil eszközéről is bármikor bejelentkezhet és elérheti (iPad, iPhone, Android).
Milyen műszerek állnak a rendelkezésére?
Képzelje el, hogy ezek a műszerek mostantól friss adatokkal, azonnal a rendelkezésére állnak.
Mielőtt elindulna, kattintson az ügyfél címe mellett található kis ikonra és az integrált Google térkép, útvonaltervező máris megmutatja a legideálisabb útvonaltervet. Nem kell begépelnie a címet sem, a Google térképen azonnal látni fogja az útvonalat, amit egyszerűen ki is nyomtathat.
A megjelenő ügyfél adatokban minden e-mail cím linkként viselkedik. Csak rá kell kattintania és máris írhatja a levelet. Nem kell többet email címeket másolgatnia, egyszerűen rákattint, és a címet automatikusan kitölti. A szoftver integráltan kapcsolódik az Outlook levelező rendszerhez, vagy ha azzal nem rendelkezik, akkor a Dimension saját email küldő ablakát használhatja.
Az ügyfelek weboldalait is közvetlenül elérheti. A linkre kattintva kényelmesen megnyithatja és megtekintheti.
Rendszeres vagy folyamatos szolgáltatást nyújt az ügyfelei számára? Minden hónapban közel ugyanazokat a számlákat kell elkészítenie? A tömeges, rendszeres számlakészítést nem kell többet egyenként, kézzel elvégeznie. A szoftver, a szerződésnél beállított paraméterek alapján automatikusan, egy gombnyomásra elkészíti a szükséges számlákat függetlenül attól, hogy 10 db-ról, 100 vagy 10.000 db számláról van szó.
A professzionális tömeges számlázással csökken a tévedések lehetősége és rengeteg időt takarít meg!
A CRM modul,
Ügyfélszolgálat, értékesítés, pénzügy, marketing
A CRM-et használja az ügyfélszolgálat, az értékesítés, a pénzügy, a marketing és mindenki, aki ügyfelekkel van kapcsolatban. Az egyik legfontosabb előnye, hogy minden modullal kapcsolódik és az összes ügyféladat, az ügyfelek teljes története egy helyen elérhető.
Ha kiválaszt egy ügyfelet, láthatja az ígéreteket, feladatokat, határidőket, az ügyfél pénzügyi adatait, tartozásokat, követeléseket, mit és mennyit vásárolt, mikor és milyen értékben. Láthatja az ügyfélhez tartozó összes dokumentumot: ajánlatokat, megrendeléseket, szerződéseket, szállítási bizonylatokat, számlákat.
Csak ránéz, és azonnal mindent tud az ügyfélről!
A CRM a marketingesek és az értékesítők számára is nélkülözhetetlen. Segít a célcsoportok kiválasztásában, a meglévő és az új potenciális vevőknek történő értékesítésben. Ha több bevételt szeretne, építsen értékes ügyféllistákat és csináljon profi marketinget a megfelelő célcsoportok kiválasztásával.
számlákat készíthet, melyeket elküldhet e-mailbe is.
Számlakészítés és értékesítés
Csak válassza ki az ügyfelet és a számla tételeket - cikkeket, szolgáltatásokat - és máris kész a számla. Ha vonalkód olvasót használ, akkor a termékeket, sőt még az ügyfeleket (ügyfélkártyával) is azonosíthatja vonalkód alapján. Egy pittyentés és az adatok már rajta is vannak a számlán.
Ha rendelkezik készletgazdálkodási modullal, akkor az is beállítható, hogy a készleteket automatikusan csökkentse a számlázás alapján. Ilyenkor a rendszer automatikusan készletmozgási bizonylatokat készít a számlához.
Pénzügyi kapcsolat
Az elkészített számlákat a rendszerben automatikusan feladja a pénzügyi modulnak, és ha a főkönyvi számlaösszefüggéseket is beállítja, akkor a könyvelésnek is.
Ha akarja, a készpénzes számlákhoz automatikusan elkészíti a bevételi pénztárbizonylatokat és nyugtákat, amiket szintén felad a pénzügyi modulnak és a könyvelésnek.
a szerződéskötés egy új ügyféllel.
Értékesítés és szerződéskészítés
A Wordben előre elkészített szerződés sablonok alapján, a rendszer automatikusan megcsinálja az új szerződéseket úgy, hogy a szükséges adatokat automatikusan behelyettesíti a szövegbe. A szerződéseket, szerződéstervezeteket pedig e-mailben is elküldheti.
A teljesített szerződés ütemek alapján egy kattintással elkészítheti a számlákat is.
Ha rendszeres vagy folyamatos szolgáltatást nyújt az ügyfelei számára, akkor a tömeges, rendszeres számlakészítést nem kell többet egyenként, kézzel elvégeznie. A szoftver a szerződések alapján egy gombnyomásra elkészíti a szükséges és időben is aktuális számlákat, és feladja azokat a pénzügyi és könyvelési moduloknak.
Cégvezetés
Mivel a szerződéskötés előre elkészített sablonok alapján történik, így biztosított, hogy a cég általános szerződési feltételei minden ügyletnél megfelelően lesznek kezelve. A szerződések és szerződésmódosítások bármikor könnyen visszakereshetők, és monitorozható, hogy milyen teljesítési és fizetési ütemek, határidők, mikor válnak esedékessé.
könyvelési és pénzügyi rendszer, ami mindent tartalmaz, amire szüksége lehet. Nem kell drága kiegészítőket, mérleg/eredmény kimutatást és egyebeket vásárolnia, mert minden benne van.
Automatizálás, kevesebb adatrögzítés
A vevő számlák automatikusan kontírozva érkeznek a számla modulból az előre beállított számlaösszefüggéseknek megfelelően. A készpénzes számlákhoz tartozó pénztárbizonylatok is készen a rendelkezésére állnak, ezeket sem kell külön felvinnie.
A többi bizonylat rögzítéséhez, hiper ergonomikus kezelőfelület áll rendelkezésére, ahol olyan egyszerűen viheti fel a tételeket, mintha egy táblázatkezelő rendszerben dolgozna.
A naplók, kivonatok és kartonok azonnal a rendelkezésére álnak, mert a bizonylatok felvitelét követően, ezeket automatikusan elkészíti a rendszer. Ha módosítja az adatokat, azok egyből átvezetésre kerülnek és megjelennek a listákban.
A többi modul főkönyvi feladásait a vegyes bizonylatoknál tekintheti meg.
Képben lesz a pénzügyekben!
Azonnal lekérhetők a tartozások, követelések, elkészíthetők a folyószámla egyenlegközlő vagy kamatterhelő levelek. A vevői és szállítói összevezetés is csak néhány kattintás, és a szállítói számlák utalása az elektronikus banki rendszerrel kapcsolódva, szintén nagyon egyszerű.
Néhány lista:
egy nagyteljesítményű, megbízható bérügyviteli rendszer, ami megfelel az aktuális jogszabályoknak. Teljes jogszabálytudással rendelkezik, ezért nem kell külön paramétereznie és kapcsolódik a pénzügyi és számviteli modulhoz is.
A rendszer, alkalmas egy cég teljes bérszámfejtési feladatainak ellátására, a dolgozók alapadatainak nyilván tartásától, az adók, járulékok és egyéb közterhek kiszámításán át, a szükséges bevallások elkészítéséig.
Lehetővé teszi havidíjas, órabéres, valamint teljesítménybéres és jutalékos elszámolású dolgozók bérszámfejtését, a pótlékok, járulékos elemek és a levonások figyelembevételével.
Egyszerű számfejtés
Bevallás, ANYK kapcsolat
A rendszer az adóhatóság számára három lépésben elkészíti a 08-as elektronikus bevallást. Kívánságra az XML állományt feltölti az ANYK programba (1./ adatellenőrzésre, 2./szerkesztésre, 3./feladja adatszolgáltatásra).
Főkönyvi kapcsolat
Kapcsolat a számviteli és pénzügyi modullal. Bérszámfejtési adatok feladása a könyvelésnek, kifizetési, levonási, átutalási adatok átadása a pénzügyi modulnak, bérek utalása.
Listák, nyomtatványok
rendszer áll a rendelkezésére. Ahogyan a repülőgép biztonságos vezetéséhez pontos és azonnali információkra van szüksége a pilótáknak, úgy a cégvezető számára is nélkülözhetetlenek a megfelelő műszerek.
A vezetői műszerfal folyamatosan frissülve, percre készen mutatja a legfontosabb vezetői információkat. A műszereket kint tarthatja az asztalon és közben zavartalanul dolgozhat. Ha nincs az irodában, mobil eszközéről is bármikor bejelentkezhet és elérheti (iPad, iPhone, Android).
Műszerek
Képzelje el, hogy ezek a műszerek mostantól azonnal a rendelkezésére állnak.
A vezetők munkáját, a modulok szintjén, rengeteg azonnal elérhető és friss kimutatás támogatja. Garantáltan nem lesz információ hiánya! A kimutatások Excelbe is exportálhatók, így a további feladatok, tervezési munkák is könnyen elvégezhetők.
rendszer és a modulok beállításait tartalmazza. Ezt a modult nem kell külön megvásárolnia, mivel minden programcsomag tartalmazza.
Töltse ki az alábbi űrlapot és kollegánk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.